وبلاگ

همه چیز راجب FC 25

این سیستم بر سه رکن اصلی استوار خواهد بود:

  • نقش های بازیکن (Player Roles): بخش مهمی که با بیش از ۵۰ نقش جدید، رفتار بازیکنان در حالت بازی بدون توپ را هدایت می‌کند.
  • تاکتیک‌های تیمی (Team Tactics): این بخش سبک بازی تیم‌ها را با دقت بیشتری شبیه‌سازی می‌کند و باعث تنوع سبک بازی بازیکنان در هر بازی می‌شود.
  • تاکتیک‌های هوشمند (Smart Tactics): این بخش بر اساس جریان بازی، پیشنهادات لحظه‌ای ارائه داده و حتی می‌تواند در مورد تغییرات تاکتیکی شما، نظر کارشناسی دهد.

در بازی، چندین نقش پایه‌ای وجود دارند و هر بازیکن علاوه بر نقش پایه، یک «Role+» هم دارد که نشان‌دهنده مهارت خاص اوست. بازیکنان سطح جهانی همچنین می‌توانند «Role++» داشته باشند که در زمان عرضه بازی کمیاب خواهد بود. در نهایت، یک بازیکن را می‌توان در پست غیرتخصصی خود قرار داد که به معنای داشتن نسخه‌ای ساده‌تر از نقش اصلی اوست. مثالی از این مورد، بازی دادن به وینیسیوس جونیور (Vinicius Jr) به عنوان هافبک دفاعی است.Familiarity در واقع همان نرخ کار (Work Rates) در نسخه‌های پیشین است که بهبود یافته و جایگزین آن شده است. با توجه به تمایل هواداران به انتشار و اشتراک‌گذاری تاکتیک‌های خود در سایر پلتفرم‌های مقصد، سازندگان سیستم جدیدی ایجاد کرده‌اند که هنگام ذخیره تاکتیک‌ها، خود به صورت خودکار کد مربوط به آن‌ها را تولید کند که می‌توان از کد تولیدی در سایر کنسول‌ها و پلتفرم‌های مقصد استفاده کرد. ضمناً، تعداد بازیکنان ذخیره در حالت‌های «آغاز بازی» (Kick Off)، «مسیرِ شغلی» (Career)، «فصل‌ها» (Seasons) و «تورنمنت‌ها» (Tournaments) برای پلتفرم‌های نسل نهم (PC، پلی استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس / اس) به ۹ نفر افزایش یافته است. در نهایت، سازندگان بازی سه حالت جدید برای ضربات کرنر به بازی اضافه کرده‌اند: حالت هدف (هنگام حمله)، حالت بازیکن نزدیک تیر دروازه و در نهایت حالت بازیکن دور از تیر دروازه (هنگام دفاع).

  • واکنش‌های واقعی تماشاگران: دوربین‌ها به طور دقیق و زنده، واکنش‌های تماشاگران به رویدادهای درون زمین را به تصویر می‌کشند و شور و اشتیاق واقعی آن‌ها را به نمایش می‌گذارند.
  • عناصر پویا: دوربین‌ها با حرکتی دائمی و پویا، تمام زوایای بازی را به تصویر می‌کشند و به پویایی و هیجان‌انگیزتر شدن جو استادیوم کمک می‌کنند.
  • لحظات پرشور کناره زمین: مربیان، داوران و بازیکنان ذخیره با حضور فعال در کنار زمین، شور و هیجان بازی را به اوج خود می‌رسانند و به هواداران حس نزدیکی به تیم محبوبشان را القا می‌کنند.

روی کنسول‌ها، بازی به کاربران اجازه می‌دهد بین دو حالت گرافیکی یکی را انتخاب کنند: گرافیک یا رزولوشن.

  • افزایش فضای انبار ساخت تیم: حالا بازیکنان می‌توانند تا صد آیتم را به انبار چالش‌های ساخت تیم ارسال کنند که به‌خصوص برای مدیریت آیتم‌های تکراری مفید است.
  • توسعه‌ی بخش پیشرفت بازیکنان: بخش پیشرفت بازیکنان به‌طور قابل‌ توجه‌ای گسترش یافته است تا تعداد بازیکنان واجد شرایط را (حدود هفت برابر) افزایش دهد.
  • اصلاح بخش رقابتی: بخش رقابتی شاهد جدایی بخش دوستانه و رقیب، تعلق یک امتیاز به تساوی در بخش رقیب و معرفی سقوط به پایین‌ترین سطح در بالاترین رده‌بندی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید